Η φωτογραφία μου

As a creative class individual (super - creative core), I intend to submit my comments and to add more projects in my work portfolio. Due to the subject of my studies in architecture (MArch) in U.K and environmental design (MSc) in Greece, I write for all that have happened to me and to all may follow. My motto is "Change equals critical thinking that either is followed by or follows action"!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου 2016

400th anniversary of Shakespeare’s death in 2016: The Globe Theatre


In 2016 the western world commemorates 400 years since the death of William Shakespeare. 
This special anniversary year is an opportunity to present through photos, sketches and words the Globe Theatre in London in order to celebrate the lasting legacy of U.K and one of western world's great playwrights.


Το 2016 ο δυτικός κόσμος τιμά 400 χρόνια από το θάνατο του William Shakespeare. 

Αυτή η ειδική επέτειος είναι μια ευκαιρία να παρουσιάσω μέσα από φωτογραφίες, σκίτσα και λέξεις το θέατρο Globe στο Λονδίνο, προκειμένου να γιορτάσουμε μια διαχρονική αξία του Η.Β και έναν από τα μεγάλους συγγραφείς του δυτικού κόσμου.

                                                                                     
ABOUT THE WALK 
The Complete Walk consists of 37 specially-made short films, each approximately 10 minutes long, playing on a loop along a 2.5 mile route between Westminster and Tower Bridge. 
Each film explores one of Shakespeare’s plays and includes scenes shot in the locations Shakespeare imagined when he wrote them, as well as footage from the BFI’s Silent Shakespeare series and Globe On Screen filmed stage productions. 


ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 

Η πλήρης Διαδρομή περιλαμβάνει την δημόσια προβολή 37 ειδικά κατασκευασμένων ταινιών μικρού μήκους, περίπου 10 λεπτά σε διάρκεια, κατά μήκος μιας διαδρομής 2,5 μιλίου στο κεντρικό Λονδίνο μεταξύ των δύο γεφυρών Westminster και Tower Bridge. 

Κάθε ταινία εξερευνά ένα από τα έργα του Σαίξπηρ και περιλαμβάνει σκηνές γυρισμένες στις θέσεις όπου ο William Shakespeare είχε φανταστεί όταν τους έγραφε, καθώς και πλάνα από τη σειρά Silent Shakespeare του BFI και τις θεατρικές παραγωγές Globe On Screen.

           
Reconstruction of an English Renaissance theatre
The phrase Elizabethan theatre is used at times improperly to mean English Renaissance theatre although in a strict sense "Elizabethan" only refers to the period of Queen Elizabeth's reign, which ended with her death in 1603. 
Therefore, strictly speaking, English Renaissance theatre may be said to encompass Elizabethan theatre from 1562 to 1603, Jacobean theatre from 1603 to 1625 and Caroline theatre from 1625 to 1642.

Under Queen Elizabeth, the drama became a unified expression as far as social class was concerned: the Court watched the same plays the commoners saw in the public playhouses. Later on, with the development of the private theatres, drama became more oriented towards the tastes and values of an upper-class audience.

Ανασυγκρότηση θεάτρου κατά την Αναγέννηση στην Αγγλία 
Με τον όρο ελισαβετιανό θέατρο αναφερόμαστε στο θέατρο που αναπτύχθηκε στην Αγγλία κατά την περίοδο της Αγγλικής Αναγέννησης, από το 1562 έως το 1642. Μολονότι το αγγλικό αναγεννησιακό θέατρο συμπεριλαμβάνει πέραν της ελισαβετιανής και άλλες δύο περιόδους (Jacobian 1603-1625 και Caroline 1625-1642), ο όρος ελισαβετιανό θέατρο έχει γενικευτεί και, αντί να ανταποκρίνεται μόνο στα έτη 1562-1603, χρησιμοποιείται συνήθως στην ιστορία θεάτρου προκειμένου να επικαλύψει όλη την περίοδο της αγγλικής αναγέννησης.

Κατά την περίοδο της βασιλείας της Ελισάβετ, το δράμα έγινε μια ενιαία έκφραση και αφορούσε κάθε κοινωνική τάξη: η αυλή της και η ίδια παρακολουθούσε ότι και οι απλοί πολίτες στα δημόσια θέατρα. Αργότερα, με την ανάπτυξη των ιδιωτικών θεάτρων, η θεατρική παραγωγή και δραματουργία προσανατολίστηκε περισσότερο προς τις προτιμήσεις και τις αξίες του κοινού της αριστοκρατίας.




The first permanent English theatre, the Red Lion opened in 1567 but it was a short lived failure. The first successful theatres, such as The Theatre, opened in 1576, followed by the Curtain Theatre (1577), the Rose (1587), the Swan (1595), the Globe (1599), the Fortune (1600), and the Red Bull (1604).

Archaeological excavations on the foundations of the Rose and the Globe in the late 20th century showed that all the London theatres had individual differences; yet their common function necessitated a similar general plan.


Το πρώτο αγγλικής προέλευσης μόνιμα στεγασμένο θέατρο, το Red Lion άνοιξε το 1567, αλλά ήταν μια βραχύβια αποτυχία. Τα πρώτο επιτυχημένο θέατρο ήταν το The Theatre το οποίο άνοιξε το 1576 ενώ εξίσου επιτυχημένα ήταν αυτά που ακολούθησαν μετά όπως το Curtain Theatre  (1577), το Rose (1587), το Swan (1595), το Globe (1599), το Fortune (1600), και το Red Bull (1604). 
Οι αρχαιολογικές ανασκαφές στα θεμέλια του The Rose (1587) και The Globe στα τέλη του 20ου αιώνα, έδειξε ότι όλα τα θέατρα του Λονδίνου είχαν ατομικές διαφορές; αλλά η λειτουργία όλων ως θεατρικός χώρος με συγκεκριμένες απαιτήσεις για όλα τα παραπάνω θέατρα απαιτούσε ένα παρόμοιο γενικό σχέδιο.





The public theatres were three stories high, and built around an open space at the centre. Usually polygonal in plan to give an overall rounded effect (though the Red Bull and the first Fortune were square), the three levels of in ward facing galleries overlooked the open centre, into which jutted the stage—essentially a platform surrounded on three sides by the audience, only the rear being restricted for the entrances and exits of the actors and seating for the musicians.

The upper level behind the stage could be used as a balcony, as in Romeo and Juliet or Antony and Cleopatra, or as a position from which an actor could harangue a crowd, as in Julius Caesar.


Τα δημόσια θέατρα ήταν ψηλά έως τρία πατώματα, και χτισμένα γύρω από έναν ανοιχτό χώρο στο κέντρο. Συνήθως είχαν πολυγωνικό σχέδιο κάτοψης το οποίο έδινε ένα συνολικό στρογγυλεμένο αποτέλεσμα (αν και The Red Bull και η πρώτο θέατρο The Fortune ήταν τετράγωνο), τα τρία επίπεδα σε κάθε πτέρυγα αντιμετωπίζονταν ως στοά η οποία επέβλεπε το ανοιχτό κέντρο, στο οποίο βρισκόταν η κεντρική σκηνή, ουσιαστικά μια πλατφόρμα που περιβάλλεται και από τρεις πλευρές από το κοινό ενώ το πίσω περιοριζόταν για τις εισόδους και τις εξόδους των ηθοποιών και τα καθίσματα για τους μουσικούς. 

Το ανώτερο επίπεδο πίσω από τη σκηνή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν εξώστης, όπως και στο "Ρωμαίος και Ιουλιέτα" ή "Αντώνιος και Κλεοπάτρα", ή ως μια θέση από την οποία ένας ηθοποιός θα μπορούσε να προσφωνήσει το λόγο του δυνατά σε ένα πλήθος, όπως στο έργο "Ιούλιος Καίσαρας".




The Shakespeare’s Globe, 21 New Globe Walk, Bankside, London, U.K is a replica of circular Elizabethan theatre associated with William Shakespeare. 
It was built in 1599 by Shakespeare's playing company, the Lord Chamberlain's Men, on land owned by Thomas Brend and inherited by his son, Nicholas Brend and grandson Sir Matthew Brend, and was destroyed by fire on 29 June 1613.
A second Globe Theatre was built on the same site by June 1614 and closed by an Ordinance issued on 6 September 1642.
A modern reconstruction of the Globe, named "Shakespeare's Globe", opened in 1997 approximately 750 feet (230 m) from the site of the original theatre. 
Samuel Wanamaker CBE (1919 – 1993) was an American film director and actor who moved to the UK after being put on the Hollywood blacklist in the early 1950s. He is credited as the person most responsible for the modern recreation of Shakespeare's Globe Theatre in London, where he is commemorated in the name of the Sam Wanamaker Playhouse, the site's second theatre.


The Shakespeare’s Globe, 21 New Globe Walk, Bankside, Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο είναι παρόμοιο αντίγραφο του ίδιου θεάτρου ελισαβετιανής εποχής στην ίδια περίπου θέση το οποίο σχετίζεται με τον William Shakespeare.
Το αρχικό πρότυπο The Globe Theatre χτίστηκε το 1599 από την θεατρική εταιρεία του  W. Shakespeare, "the Lord Chamberlain's Men", σε γη που ανήκε στον Thomas Brend και κληρονόμησε ο γιος του, Νικόλαος Brend και εγγονός του Sir Matthew Brend, και καταστράφηκε από πυρκαγιά στις 29 Ιούνη 1613. 
Ένα δεύτερο Globe Theatre χτίστηκε στον ίδιο χώρο τον Ιούνιο του 1614 και έκλεισε με διάταγμα που εκδόθηκε στις 6 Σεπτεμβρίου του 1642. 
Μια σύγχρονη ανακατασκευή του The Globe Theatre, το όνομα "The Shakespeare’s Globe», το οποίο άνοιξε το 1997, περίπου 750 πόδια (230 μ) από την θέση του αρχικού θεάτρου. 
Ο Samuel Wanamaker CBE (1919 - 1993) ήταν ένας Αμερικανός σκηνοθέτης και ηθοποιός ο οποίος αφού τοποθετήθηκε στη μαύρη λίστα του Χόλιγουντ στις αρχές της δεκαετίας του 1950, εγκαταστάθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο ίδιος πιστώνεται ως το πρόσωπο που κυρίως ευθύνεται για τη σύγχρονη εκδοχή και εγκατάσταση του Globe Theatre του W. Shakespeare στο Λονδίνο, όπου και τιμάται στο όνομα του Samuel Wanamaker Playhouse, το δεύτερο (στεγασμένο) θέατρο στον ίδιο χώρο.



The Globe Theatre is an open air, polygonal playhouse, where over a thousand people sit in three covered galleries, with a further 500 standing in the yard. The 'Wooden O' measures 100ft across and 54ft to the top of the stage and would, if uncoiled, represent a building of over 400ft long. This major reconstruction project, completed in June 1997, used timber from more than 1000 English oak trees.


Το θέατρο The Globe Theatre είναι ένα υπαίθριο, πολυγωνικό θέατρο, όπου πάνω από χίλια άτομα κάθονται σε τρεις καλυπτόμενες στοές, με επιπλέον 500 άτομα τα οποία μπορούν να σταθούν στην αυλή.  
Συνολικά το "Ξύλινο Ο" είναι 400 πόδια = 121.92 μέτρα σε μήκος. 
Σε αυτό το μεγάλο έργο αναστήλωσης, το οποίο ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 1997, χρησιμοποιήθηκε ξυλεία από περισσότερες 1000 Αγγλικές βελανιδιές.



New construction: McCurdy & Co. Ltd. 
www.mccurdyco.com





The Globe's actual dimensions are unknown, but its shape and size can be approximated from scholarly inquiry over the last two centuries. The evidence suggests that it was a three-storey, open air amphitheatre approximately 100 feet (30 m) in diameter that could house up to 3,000 spectators.
Οι πραγματικές διαστάσεις του The Globe Theatre είναι άγνωστες, αλλά το σχήμα και το μέγεθος του μπορεί να προσεγγιστεί από την επιστημονική έρευνα κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων αιώνων. Τα στοιχεία δείχνουν ότι ήταν ένα τριώροφο, υπαίθριο αμφιθέατρο περίπου 100 πόδια (30 μ) σε διάμετρο που θα μπορούσε να στεγάσει μέχρι και 3.000 θεατές.




In February 2016, a temporary full scale replica of the Second Globe Theatre, called the "Pop Up Globe" and based on scholarly re-analyses of the surviving evidence for the 1614 building, opened in downtown Auckland, New Zealand, and presented a two month season of Shakespeare's plays performed by a house company and by visiting local production groups.
 
Good luck to the Globe Theatre and the Sam Wanamaker Playhouse for many years to come because we - not only I - like it.
"All the world's a stage, and all the men and women merely players: they have their exits and their entrances; and one man in his time plays many parts ..." 

As You Like It, Act II, Scene 7 (1599).

Τον Φεβρουάριο του 2016 ένα προσωρινό πλήρους κλίμακας αντίγραφο του Δευτέρου Globe Theatre, το οποίο ονομάζεται "Pop Up Globe» και βασίζεται στις νέες επιστημονικά αναλύσεις των αρχικών σχεδίων για την κατασκευή του 1614, άνοιξε στο κέντρο του Ώκλαντ, στη Νέα Ζηλανδία, όπου και φιλοξένησε για δύο μήνες τα έργα W. Shakespeare που παίχθηκαν εκεί με την επίσκεψη της θεατρικής ομάδας του The Globe Theatre από το Λονδίνο αλλά και την συμμετοχή άλλων τοπικών ομάδων θεατρικής παραγωγής.
Καλή τύχη στο The Globe Theatre και το Sam Wanamaker Playhouse για πολλά χρόνια στο μέλλον, διότι εμείς - όχι μόνο εγώ - το αγαπάμε.
"Όλος ο κόσμος είναι μια σκηνή, και όλοι οι άνδρες και οι γυναίκες απλώς παίκτες: έχουν τις εξόδους τους και τις εισόδους τους και ένας άνθρωπος στην εποχή του παίζει πολλά μέρη ..."
Όπως αγαπάτε, Πράξη ΙΙ, Σκηνή 7 (1599).

                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου