Η φωτογραφία μου

As a creative class individual (super - creative core), I intend to submit my comments and to add more projects in my work portfolio. Due to the subject of my studies in architecture (MArch) in U.K and environmental design (MSc) in Greece, I write for all that have happened to me and to all may follow. My motto is "Change equals critical thinking that either is followed by or follows action"!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δευτέρα, 3 Αυγούστου 2015

Cartolina from Tirana, Albania - a beautiful space to be in

Οι φωτογραφίες μου / My photos

O Νέος Καθεδρικός Ναός της Αναστάσεως του Χριστού στα Τίρανα, Αλβανία.


Τhe new Cathedral of Tirana “Resurrection of Christ” in Albania, Europe.

Εμβαδόν οικοπέδου: 5039 τ.μ.
Επιφάνεια Καθεδρικού Ναού: 1660 τ.μ.
 
Ύψος Καθεδρικού Ναού: τρούλλος 29.2 μ., σταυρός 32.2 μ.
Επιφάνεια Παρεκκλησίου: 55 τ.μ.
 
Ύψος Παρεκκλησίου: 6.3 μ.
Επιφάνεια Συνοδικού Κέντρου: 830 τ.μ.
 
Ύψος Συνοδικού Κέντρου: 22 τ.μ.
Επιφάνεια Κωδωνοστασίου: 42 τ.μ.
 
Ύψος Κωδωνοστασίου: τρούλλος 43 μ., σταυρός 46 μ. 

Έναρξη έργου: Ιούλιος 2004 
Αποπεράτωση έργου: Μάιος 2012





Property area: 5039 sq.m.
Area of Cathedral: 1660 sq.m. 
Height of the Cathedral: cupola 29.2 m, cross 32.2 m.
Area of Chapel: 55 sq.m. 
Height of the Chapel: 6.3 m.
Area of Synodic Centre: 830 sq.m. 
Height of Synodic Centre: 22 sq.m.
Area of Bell Tower: 42 sq.m. 
Height of Bell Tower: cupola 43 m, cross 46 m. 

Beginning date: July 2004 
Completion date: May 2012

Το συγκρότημα του Καθεδρικού Ναού της Αναστάσεως του Χριστού ανεγέρθηκε σε οικόπεδο του κέντρου των Τιράνων, που παραχωρήθηκε σταδιακά από τις κρατικές αρχές (2001 - 2005) σε αντικατάσταση του οικοπέδου του προηγούμενου Ορθόδοξου Καθεδρικού Ναού, που κατεδάφισε το αθεϊστικό καθεστώς το 1967. Για την αρχιτεκτονική μελέτη του έργου διενεργήθηκε το 2002 διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός, που απέμεινε το πρώτο βραβείο στο γραφείο Papadatos Partnership LLP Architects  http://papadatos.com/ από την Νέα Υόρκη. 
Η αρχική αρχιτεκτονική πρόταση έτυχε σημαντικής περαιτέρω επεξεργασίας λόγω της στενής εποπτείας του από τον Αρχιεπίσκοπο Αναστάσιο.

Το Συγκρότημα, αποτελείται από τα εξής τμήματα: τον Καθεδρικό Ναό, το Παρεκκλήσιο, το Κωδωνοστάσιο, το Συνοδικό Μέγαρο και το Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο.



The complex of the new Cathedral of Tirana “Resurrection of Christ” is made up of the following buildings: the Church Cathedral, the Chapel, the Bell Tower, the Seat of the Holy Synod, and the Cultural Center. 
The design proposal came as a result of an international architectural competition conducted in 2002 where the first prize went to an architectural office named Papadatos Partnership LLP Architects  http://papadatos.com/ from New York City, U.S.A.  
The original architectural proposal has met with considerable further processing due to the close supervision of Archbichop Anastasios.
The architectural concept of the Church Cathedral relies on the rotunda, which portrays the idea of time without end (eternity), the main axis of which (that which joins earth to Heaven) is the center of the whole complex. This axis is likewise the center of a large cross with a height and width of 49 meters, whose arms make up the main supporting structures of the church.



       

Ο Σταυρός του τρούλλου, οι τέσσερις θόλοι των πυλώνων και οι τρεις κόγχες του Ιερού είναι επενδυμένες με φύλλα χαλκού σε απόχρωση χρυσού. 
Επάνω από την κεντρική είσοδο ένας μεγάλος ορειχάλκινος σταυρός, περιβαλλόμενος από δύο στάχυα, αποτελεί σύμβολο της θυσιαστικής αγάπης και αφιερώσεως.


The dome’s cross, the four semicircular pier buttress supporting structure roofs, and the roofs of the three apses of the Holy Altar are covered in gold – colored copper leaf. 
A large bronze cross two stalks of wheat on either side is placed above the main entrance symbolizing sacrificial love and devotion.


Στην βορειοδυτική γωνία του οικοπέδου έχει αναγερθεί Παρεκκλήσιο, που καλύπτεται από σταυροειδή θολωτή στέγη. Οι θόλοι του, που επενδύονται επίσης με φύλλα χαλκού, καταλήγουν σε κυκλικά παράθυρα. Το Ιερό του χωρίζεται με ξυλόγλυπτο εικονοστάσιο, ενώ, από μια κυκλική γυάλινη θυρίδα στο κέντρο του δαπέδου του, το φυσικό φώς θα φθάνει στο βαπτιστήριο, που βρίσκεται ακριβώς κάτω από το Παρεκκλήσιο, στο υπόγειο. 
Το Παρεκκλήσιο είναι αφιερωμένο στη Γέννηση του Χριστού και κοσμείται με σχετικές τοιχογραφίες από τον έλληνα ζωγράφο Χρήστο Παπανικολάου.

In the northwestern corner of the grounds is a cruciform Chapel. The chapel’s cupolas are covered in copper plate and terminate in circular windows. The altar is divided from the nave by a carved wooden iconostasis. From one of the circular glass windows, natural light enters the baptistery which is located underground below the chapel. 
The chapel is dedicated to the Nativity of Christ and is decorated with iconographic murals painted by Christos Papanicolaou.










Η αρχιτεκτονική σύλληψη του ύψους 46 μ. Κωδωνοστασίου ανήκει στον Αρχιεπίσκοπο Αναστάσιο και η τελική σχεδίαση του έγινε από την μελετητική ομάδα. Βασική ιδέα του αποτελούν τέσσερις πασχαλινές λαμπάδες, που συμβολίζουν και τέσσερις Ευαγγελιστές, οι οποίοι αναγγέλλουν την Ανάσταση. Αυτές ενώνονται γύρω από τον κεντρικό πυρήνα του κλιμακοστασίου. Η κυκλική του σκάλα οδηγεί σε δύο εξώστες, όπου αναρτώνται 16 καμπάνες. Πάνω από τις καμπάνες ένα τετράεδρο ρολόι σηματοδοτεί τον σημερινό χρόνο. 

Archbishop Anastasios first conceived the idea for the architecture of the 46 meter high Bell Tower which was then carried out by the appointed architectural practice Papadatos Partnership LLP Architects based in New York City. It is composed of four Paschal candles which symbolize the four Evangelists who proclaimed the Resurrection. These join together around the central shaft of stairs. The winding staircase leads to two open floors with 16 bells. A four – sided clock sits above the bells.

Η κάλυψη των αναγκών για την δημιουργία Συνεδριακού και Πολιτιστικού Κέντρου έγινε με την αξιοποίηση των δύο υπογείων κάτω από την πλατεία του καθεδρικού Ναού. 
Το Κέντρο περιλαμβάνει αίθουσα συνεδριάσεων, για 500 έως 850 συνέδρους, που μπορεί να χρησιμοποιείται για διαλέξεις, προβολές και μουσικές εκδηλώσεις. Η πτέρυγα βοηθητικών – παρασκηνίων, της επιτρέπει να χρησιμοποιείται και ως θέατρο.

Την πρωτοβουλία, την συγκέντρωση των πόρων και την εποπτεία του έργου φρόντισε προσωπικά ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος.





On the eastern side of the complex is the Seat of the Holy Synod which houses the archiepiscopal offices, the library and two chapels. These are spread over 4 above ground and 2 underground floors. On the third floor, the center of Tirana and the Cathedral can be viewed from 3 large terraces.
The 2 underground levels below the Cathedral Church were used to fulfill the Church’s need for a Cultural and Conference Center. The Center has an amphitheater with capacity for 500 -850 people which may be used to host lectures, shows and concerts. The auxiliary wings and backstage allow this hall to be used as a theater also.
The initiative, fundraising and the supervision of the work was done under the personal care of Archbichop Anastasios.



Ένας εξαιρετικός λόγος για τον οποίο θα πρέπει να επισκεφθείτε τα Τίρανα στην Αλβανία, ακόμη και αν υπάρχουν πολλά περισσότερα να δει ή να νιώσει κανείς εκεί. 
An excellent reason why you should visit Tirana in Albania, even though there is much more for anyone to see or feel there.

1 σχόλιο:

  1. Υπέροχο απο άποψη αρχιτεκτονική πνευματική καλλιτεχνική και αν κάποιος δεν μας δείξει την γειτονιά μας δεν θα ξέραμε πως δεν στερούνται έμπνευσης και δημιουργίας σε σχέση με την Ελλάδα. Πολύ όμορφη ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή